Aktiesnakken — December 2012
-
Vestas kommer ikke uden om igen at skulle bede aktiemarkedet om nye penge, konkluderer Reuters på baggrund af vurderinger fra analytikere. I en rundspørge, som nyhedsbureauet har foretaget, venter otte af de 10 adspurgte analytikere, at vindmølleproducenten vil gennemføre et aktiesalg inden udgangen af 2014. To af de otte venter, at det sker allerede i 2013, mens de øvrige først venter, at det kommer i 2014.
-
- Vestas får brug for kapital engang i 2014, og omfanget bliver nok i samme størrelsesorden som den obligation, der udløber, siger Jacob Pedersen fra Sydbank til Reuters og henviser til obligationen på 600 mio. euro, som udløber i marts 2015.
/ritzau/FINANS
-
Det kører da vist for Iberdrola. http://www.rechargenews.com/
-
Det spanske energiselskab Iberdrola har tildelt den franske vindmølleproducent Areva kontrakten på levering af møller med en samlet kapacitet på ikke mindre end 400 megawatt til havmølleparken Wikinger i den tyske del af Østersøen. Det oplyser industrikilder til Recharge
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)