Aktiesnakken — December 2012
-
Så må Vestas også snart komme http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/248118/milliardordre_til_vestas-rival.html
-
-
Wind, jeg mener ikke der er noget depotændr.-gebyr hos nordea. Ihf hvad de fortalte da jeg oprettede hos dem for nogle år siden, men kan ik bekræfte 100% da jeg ikke pt handler der
-
Det e der. 10kr.pr ændring
-
Ud over min. 29kr. pr. handel. over 29000kr. stiger prisen.
-
Handles der for 29000kr. koster det 39kr pr handel.
-
Der er ingen der kan bilde mig ind at Vestas løb en risko med deres melding D.6.November.Det ville være så ufattelig dumt af Vestas.Men de trækker spændingen.:-)
Vestas forventer, at ordreindgangen i fjerde kvartal vil blive årets største, mens fokus fortsat fastholdes på velbalancerede projekter med hensyn til rentabilitet, betalingsbetingelser og risici. -
Her ses 10kr. for depots ændring m.m. hos Nordea.
Se under "opsparing & investering" derefter under "online investering" og til sidst under "depotsmeddelelser". Den står som: Beholdningsændringer (handler) *) 10,00 kr. + moms. http://www.proinvestor.com/boards/62997/Vestas-IHS-#63062
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind