Aktiesnakken — December 2012
-
De sidste dages stigninger er på forventninger og ikke på fakta eller nyheder. Så længe der er udsigt til positivt nyt så vil vi ikke se noget stort tilbageslag. Men JP indslag er ikke godt nyt. Med hensyn til brud med 35: Der er K1 når 1 md. glidende gennemsnit bryder med 6 mdr. glidende gennemsnit. Det ligner lige nu kurs 35. Det betyder at månedsgennemsnittet skal være kurs 35, og ikke bare en dag. Jeg bryder mig ikke om, at analytikerne er bekymret for ordrene.
-
Nej, tror jeg ikke, tror han er lidt passiviseret af Vagn, det var derfor Cykling og jeg blev vraget, vi stilte jo spørgsmålstegn ved hans allerede lavet vedtægter og hans antal bestyrelsesmedlemmer, samhøret jeg aldrig mere fra ham he he, derfor tror jeg han har valgt dem som danser efter hans regler, desværre. Næste spørgsmålet så, har han overdraget domænet til FVS eller er han ejer af dette endnu, for smider man ham på porten er han jo som en lille dreng
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind