Aktiesnakken — December 2012
-
Hvad mener i om den historie om Kineserne der vil smide Vestas på porten hvis Japanske MHI bliver storinvestor eller går ind i et samarbejde med Vestas.
-
-
Blandt andet her:-)Nationalistiske kinesere har gået på gaden, ransagning japanske virksomheder, og opfordrer til boykot af førende japanske mærker. Japans eksport til Kina faldt 15% i november i forhold til sidste år og rapporter tyder på, at japanske selskaber er ved at blive nægtet indrejse i udstillinger.
-
translate-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.rechargenews.com/business_area/politics/article329239.ece&prev=/search%3Fq%3Dmitsubishi%2Bdeal%2Bis%2Ba%2Bhard%2Bsell%2Bfor%2Bvestas%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DECv%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official&sa=X&ei=yWPLULvoCI_NswbJ7IHIAg&ved=0CDYQ7gEwAA
-
Det virker sgu nu med det translate link du sendte. Jeg var eller nød til at starte endnu en computer for at læge hele artiklen.
-
Læse hele artiklen.
-
Jeg læser artiklen som noget der skrives for at sætte lus i skindpelsen.
-
- april
-
En vittighed. Det er jeg enig i. God er jeg ikke enig i.
-
Den er ikke god fordi den udstiller "alle" kinesere som hævngerrige.
-
"de fleste"
-
nu bliver det snart rigtig sjovt saxo bank går
til den narrerøve-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/12/14/vestas-aftale-med-mitsubishi-kan-give-problemer-i-kina-medie/12163918 -
Euroinvestor og min bare røv. Hold da kæft for nogle
klaphatte. -
Børsen er sgu også bare budbringer. http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/248044/mitsubishi-aftale_kan_give_vestas_problemer_i_kina.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind