Aktiesnakken — December 2012
-
andre der ser dong nyheden som en dårlig nyhed pakket utrolig pænt ind?
-
vws har tidligere nævnt vigtigheden af tests på havet, men som jeg læser nyheden så er Dong nu bakket ud af den aftale, men får så tilgengæld data fra Østerild
-
de data havde vws vel gladeligt delt med dem under alle omstændigheder?
-
fra vestas' side: "most utilities and investors are awaiting concrete findings from actual sea tests and the subsequent validations of business case certainty and reliability targets."
-
også det jeg læser cykling, men nyheden bliver solgt på at nu rykker man udviklingen frem etc
-
Golf; jeg tror/håber da også at Dong tilgengæld for at bakke ud af Frederikshavn aftalen, som kompensation betaler noget af gildet i Østerild
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind