Aktiesnakken — December 2012
-
ja på vestas website
-
det er jo ikke helt rigtigt ! jeg har skrevet på turen op at det her holder ikke og vær klar til at sælge ! ( det skrev jeg da den passerede 550 på vej op ) at jeg så var så svine heldig at få solgt alt i 700 og at den dagen efter styrtdykkede skyldes helt at jeg skulle bruge pengene og derfor bare satte dem til salg i 700 ( og faktisk havde regnet med den sagtens kunne have fortsat længere op ! jeg skrev dengang at jeg var sikker på at den kunne komme ned i 100 og muligvis længere ned !
-
windstyrke: realtids kurser, avancert kalender, mulighed for at skrive privat beskeder, ingen annonce i chat mm
-
private beskeder lyder interessant.
-
hvordan avanceret kalender
-
Nåh en daiting kalender.
-
Med kosten!!!!!
-
Hvad spiser du.
-
Jeg vil lave mad nu. snakkes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind