Aktiesnakken — December 2012
-
Når de siger sådan noget så skal man bare smide aktierne i pejsen
-
Man skal investere i dem der er så rå og gode i deres eksekvering at man ved at når der kommer flere ordrer så kender man marginen hver gang indenfor et rimeligt spænd.
-
Ja det er hjernedødt
-
Men jeg ville gerne spille poker med ham, så slap han for at blive fuld
-
Ja men prøv at hør det er ikke nemt at forstå. Du har alt for mange variable i den ligning
-
Du konkurrerer med olie, gas,sol, vand i en uklar ligning
-
Den nemme ligning er at investerer i energiforsyningen og så skide på om det kommer fra olie eller vind
-
I vestas ville alt være simpelt hvis vi vidste hvormeget de tjente hvergsng de solgte en mølle. Så ville arbejdet gå ud på at fortolke de indkomne ordre samt skift i branchen, det er rigeligt hjernegymnastik
-
Hvergang nogen spørger om investering i danske bank. Så siger jeg: investering i den bank er et bet på dansk økonomi, hvordan tror du det kommer til at gå?
-
Jeg sender ikke mange investorer deres vej x-D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind