Aktiesnakken — December 2012
-
-
Ja, denne artikel fra den 3. september var ganske morsom: http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/240187/historisk_moerkt_efteraar_venter_vestas.html
-
cykling har du et tal på hvor mange ordrer de fik i q4 2011?
-
ok takker - det var alligevel en pæn portion
-
Nu har de ikke lovet specifikt 4 GW ,men udtalt at Q4 blir det bedste Q i år og derfor burde de havne på ca 4 GW .det gør de nok også . Min bekymring er ikke om de kommer over eller under det,bekymringen er mere om de mister markedsandel på onshoremarkedet,og det ser det vel ud til ?
-
Jeg prøver at finde tal for det,men har ikke troldens evner til sådanne analyser,tydeligvis,så det bygger kun på en fornemmelse
så tag det ikke for andet før jeg finder nogle tal ? -
De siger selv at mået i år er at øge fra 15% ,men om det er lykkedes indtil nu ,ved jeg ikke ?
-
Sidst de udtalte sig om det,selv,var i september,da de sagde at deres markedandel var øget overfor konkurrenterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind