Aktiesnakken — December 2012
-
Jeg kan godt forstå aka ikke vil finde sig i at alle de guldkorn "vi" er kommet med bare uden at få noget for det bliver kastet ud i æteren.
-
Jeg kan ikke læse det fordi der er en restriktion på to artikler indenfor et eller andet antal dage. Jeg kan selvfølgelig bare starte en anden computer op og læse på den(dem har jeg mange af), men cykling kan jo bare paste
-
Pastaen er klar !
-
Ingen interne informationer c det er ikke tilladt.
-
cykl det virker ikke. Stadig blokering. Måske har jeg ikke forstået det du skriver rigtigt.
-
Jeg paster den engelske overskrift. Sætter den ind i goggle søgning og kommer til denne side https://www.google.dk/#hl=en&sugexp=les%3B&gs_nf=3&gs_rn=0&gs_ri=hp&tok=RazcgHoiMepI3FlIqQcr_A&cp=56&gs_id=8&xhr=t&q=Vestas'+new+man+Soares+is+ready+for+the+Brazil+challenge&pf=p&tbo=d&output=search&sclient=psy-ab&oq=Vestas'+new+man+Soares+is+ready+for+the+Brazil+challenge&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=93d66c54087da3d0&bpcl=39468505&biw=1138&bih=535
-
oversætter jeg siden eller på engelsk kan jeg ikke læse artiklen fordi "You have reached your 2 free articles quota"
-
Jeg har en bjælke til at sidde hvor jeg kan oversætte alt på alle sprog straks de er åbnet.
-
-
Det er jo det samme link som jeg sendte til dig og de er ens af udseende her. Er de forskellige hos dig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind