Aktiesnakken — December 2012
-
Men jeg er nu ikke så bekymret et evt bud på Vestas.Vil være fulgt af en anbefaling eller det modsatte af bestyrelsen og det retter jeg mig højst sandsynligt efter.Og hvis ikke bestyrelsen bakker op så vil det vel tage en dag og samle 10% af aktierne hvis det er det der skal til.
-
Se der bliver vi uenige. Bestyrelsen vil med stor sandsynlighed anbefale et bud over 100 %. Alene fordi det er en rigtig god forrentning ud fra den nuværende kurs. Som det er i dag, ville jeg ikke godtage på 400 % eller mere. Så jeg ville stemme nej. Bestyrelsen ved ikke, hvad der er bedst for mig.
-
Foreningen er en fed idé hvis den tilstræber at samle ALLE Vestas aktionærer i et forum, hvor meninger kan deles. her kan bestyrelsen så lave afstemninger og lign. Det er faktisk en gratis del af det Website VS har i dag, hvor medlemmer kan se hvad stemningen er, og så opfordre til at flest mulig kom til GF. eller kan give deres stemmer til nogen de er enige med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind