Aktiesnakken — November 2012
-
Det er bare det Vestas siger.
-
Vestas kan bruge MHI som partner i w 164 fordi det vil, med et joint venture, frigive midler Vestas har låst i W164 udviklingen. Wupti Vestas har kontanter.
-
Hvad skal de så med en partner mere
-
Jeg forstår ikke problemet.Et ægteskab mellem MHI og Vestas vil give konsolidering og åbne døre.Det er meget muligt at Vestas vil kunne klare sig selv.Men hvis de vil i samme klasse som Siemens og GE.Så er det en oplagt mulighed og lade sig opsluge af MHI som forgæves har forsøgt og komme i gang på vindmarkedet.Det er et fornufts ægteskab
-
De kommer til at mangle nogle %er til at af notere Vestas.
-
Husk vand
-
Enig Cykling, jeg blev bare stillet spørgsmålet, "men hvad er der galt med os som er investor. Vestas er jo ikke i pengenød hvis de kan sælge møllerne de laver og tilpasser forretningen." Jeg mener at Vestas er i så meget pengenød, at de har vurderet, at de ikke uden store vanskeligheder, kan bygge fabrikkerne til V164. Derfor MHI.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind