Aktiesnakken — November 2012
-
Det håber jeg ikke at hun siger-http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=svinemikkel
-
Vagn schou kalder personen sig. En der ikke bryder sig om en han kalder DE.
-
Jeg fornemmer Vagns mål er at få en ind i Vestas bestyrelsen for at afskedige den person der kaldes DE. Det er åbenbart ikke ligegyldigt for Vagn. Må sige det er på højt plan.
-
Denne DE skulle hellere give 8mio. kr. til en Henrik Nørager, som så til gengæld fortsat kunne skjule et svindelnummer på 135mio. Jeg tror ikke det handler om nepotisme, men noget lusket foregår der altså.
-
Ledelsen i Vestas fortsætte det triste men nødvendige arbejde-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=es&u=http://www.eleconomista.es/castilla_y_leon/noticias/4422315/11/12/Vestas-reducira-en-140-los-trabajadores-de-su-planta-de-Leon.html&prev=/search%3Fq%3Dvestas%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DFR1%26sa%3DX%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D814%26tbs%3Dqdr:h&sa=X&ei=VOCvUJbtEdDLswbE-4GICQ&ved=0CDsQ7gEwAg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja måske