Aktiesnakken — November 2012
-
Vil Dk sætte 8mw møller op der er produceret i Japan fordi der står Vestas på dem.
-
Det kan jeg godt være lidt i tvivl om. Det er måske en af årsagerne til at eks. Dong støtter Siemens mere og mere.
-
Det håber jeg så er årsagen, men det betyder jo også at Vestas ikke har penge til udvikling af 8mw selv, for at kunne følge med.
-
Til gengæld kan det jo være DK får 1mia. i rabat af EU
-
Man kunne håbe at vestas skulle levere-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.newenergyworldnetwork.com/investor-news/renewable-energy-news/by-technology/wind/enel-wins-bid-to-build-102mw-mexican-wind-farm.html&prev=/search%3Fq%3Dwindenergy%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DCIX%26sa%3DX%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D814%26tbs%3Dqdr:h&sa=X&ei=_FGvUNq-L4LDtQbAvoDACQ&ved=0CE0Q7gEwBA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind