Aktiesnakken — November 2012
-
cykl altså. Kryl det der med bankerne der har sat en dato. Hvordan. Kan du konkretisere det lidt for en interesseret
-
I disse dage hvor man betaler penge for at lade penge stå, så kan det vel være lige så sikkert at have dem stående short i en virksomhed der er afhængig af landenes økonomi - når der igen er afkast på obligationer kan passer det nok meget godt med at lukke dem

-
Nå. Ikke andet. Der kommer selvfølgelig en emission hvis Vestas ikke overholder aftalerne med bankerne. Det er sikkert nødvendigt.
-
Betaler kunderne ikke til tiden så er Vestas på skideren. Der skulle gerne komme noget ind for rekord
året 2012. -
Jeg bliver rasende hvis Vestas laver en emission på det grundlag Vestas selv melder ud. Jeg forventer at udsteder de 10% aktier bliver det til en noget højere kurs end 25
-
Jeg er ikke utryg, men.....
. Jeg har tillid til det ledelsen skriver og siger. -
Det gør jeg da også. Derfor er det også godt at se nogle andre(i hvert fald i dag) så ud til at finde Vestas interessant som investering.
-
Som investering, er jo år
-
Jeg holder godt fast og har lige i overkanten så lægger nogle hvis den hopper langt op.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind