Aktiesnakken — November 2012
-
Sagen kan stille sig lidt anderledes idet Vagn har erklæret at hans faktisk provokerer og ikke ønsker en ordentlig debat. Det kan stille sagen en smule anderledes, men jeg synes som Hjulmand at han blot udstiller sig selv. Jeg kan ved gud ikke forstå at nogen i hans netværk ikke stopper det
-
Iøvrigt troede jeg faktisk at der var ved at opstå en forståelse mellem parterne men det er måske røget fuldstændigt igen.
-
Men jeg tror vi med fordele kan grnposte dit indlæg med opfordring til samling af aktier, så det kan stå mere neutralt og uden afsporing?
-
Jeg har hidtil delt den holdning at Vagn med sine indlæg mere skadede sig selv end nogen andre.Problemet er bare at han med sin facon Som jo ikke handler og argumenter for sine synspunkter .Men kun om provokation.Er med til og gøre os andre afstumpede i debatten.
-
Fordel kan genposte.....
-
Ja det er et problem. Hjulmand foreslår jo også at man ignorerer ham. Selvom jeg synes det er vigtigt at stille gyldighedskrav til hans udsagn, som virker meget tynde.
-
Det bliver naturligvis meget vanskeligt at få Vestas herind. Men jeg kan ikke forstå hvorfor nogen ikke vil gøre forsøget på at lave en virtuel info time med selskabet. Det er naturligt ønske og håb fra ethvert selskabs aktionærer. At selskabet vil møde dem i øjenhøjde.
-
Hvis han kun vil kaos vil det fremgå af hans tackling af gyldighedskravene og der synes jeg sådan set han står nu.
-
Og så synes jeg det er dejligt at vi på (pi) som det eneste debatforum kan have disse saglige diskussioner om debatformen og faktisk have en ret stor konsensus om hvor grænsen skal gå og linien skal trækkes. Det bekræfter nok en gang at (pi) ER noget helt unik hvad det angår
-
Jeg ved det er et tema pt. for de store aviser om debatformen og tonen. De skulle tage at kigge lidt på pi
-
Men det er kalrt at hvis VS fortsætter systematisk afsporing ved at fremsætte alle mulige skøre påstande, så vil vi overveje at fratage ham muligheden for det
-
Og nu ser jeg at Fiskemanden allerede har bragt indlægget op. Super!
-
Ja det er nok en meget præcis beskrivelse. Frihed for dem der kan styre sig og kender grænsen.
-
Og uden på nogen måde og fedte for den bolle.Så er der en vicevært på PI som fejer når det er meget strengt nødvendigt uden at han som sådan er moraliserende.Og hvad enten man kan lide det eller ej så gør det en forskel-Men det stiller krav om en hvis tolerance og modenhed hos
viceværten. -
Tak.
Jeg har fejet en del i mit liv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind