Aktiesnakken — November 2012
-
Prisansættelse er jeg ikke god til så det lyder interessant
-
Joint venture er jo ikke nødvendigvis fifty fifty. Men de diskuterer og de argumenterer og er måske enige, mangler bare den juridiske skrift.
-
Jeg vil fastholde at en delvis overtagelse af Vestas af MHI om det så er gratis.Er til vores fordel ( ejerne )Hvis MHI overtager 40% af vestas incl gæld-Og vestas dermed bliver en lokal spiller i japan / asien vil det løfte kursen væsentligt.Om det så koster 5000 Arbejdes pladser så er jeg fuldstændig neutral i det forhold.Det handlere ene og alene om hvad vi som ejere i den nuværende situation har mest ud af.
-
Jeg vil ikke acceptere Vestas ender hos en virksomhed der gnaver benene af or smidder skroget væk. Arbejdere skal behandles med respekt og have en løn der svarer til niveauet i nær miljøet. Ikke noget med løntrykker og elendige arbejdsforhold. Så er svaret nej uanset prisen.
-
Respekt men jeg deler ikke din holdning.For mig er det en investering som jeg som ejer forventer at bestyrelsen inden for lovens rammer varetager udelukkende med økonmi for øje.Alene af BN snakker om at Vestas skal forblive en dansk virksomhed på den danske børs er nok til at jeg
overvejer og give ham en olfert -
Jeg forventer også bestyrelsen er opgaven voksen. Det tager jeg stilling til når/hvis der kommer noget konkret.
-
Doodha det er sgu ikke sjovt når man er ofret.
-
Puha Doodha det var en voldsom olfert. Håber ikke at i misforstår mig for meget.Jeg vil gerne betale for fællesskabet og det gør jeg med glæde over skatten.Men Vestas er en fabrik jeg er med ejer af og ikke det lokale forsamlings hus.Og hvis der er flere penge i og sælge til japanere eller kinesere så er der for mig ingen etiske overvejelser i det kun .:hvem betaler mest
-
Sådan er vi jo så forskellige og det er jo de oplevelser der giver ny viden for mig
. -
Jeg værner også om mine. Det handler på den måde også om mig selv. De økonomiske og evner evner der kan komme af et salg vil blive sat i arbejde på igen at udvikle og skabe produkter i danske kulturer
-
Ikke short
-
Glæder mig
-
Broderskab var der en gang noget nordiske lande kaldte sig. Det er da en varm tanke at kave om befolkningen på kloden
-
Atp mistede et eller andet sted troen på Vestas. Hvor ville jeg godt kende baggrunden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind