Aktiesnakken — November 2012
-
Det er det i hvert fald for mig. Jeg bryder mig om Vestas
-
Alt er til salg for den rigtige pris. Hej
-
Prisen aftales når jeg kender grisen
-
-
Danske arbejdspladser og min bare-Det handler om og beskytte mine penge.Hvis kryler vil støtte Danmark så kan for min skyld betale lige så meget han vil i skat.Men og stå uden for og havde national følelser for mine penge.Det er noget gratis
syre snak. -
Arbejdspladser er det der kan få PTC igennem og det vil gavne Vestas. Det er ikke en nødvendighed for vestas, men en hjælp/supplement udvikling af møller.
-
skulle lige på das, samt ebit, cash, omsætning etc
-
Hellige (køer og lignende lever ikke evigt). De skal producere til så der kommer en næste generation der igen, og igen......
-
Børsens rygtetroværdighed i forhold til Vestas er i hvert fald i spil.
-
Prisansættelse er jeg ikke god til så det lyder interessant
-
Joint venture er jo ikke nødvendigvis fifty fifty. Men de diskuterer og de argumenterer og er måske enige, mangler bare den juridiske skrift.
-
Jeg vil fastholde at en delvis overtagelse af Vestas af MHI om det så er gratis.Er til vores fordel ( ejerne )Hvis MHI overtager 40% af vestas incl gæld-Og vestas dermed bliver en lokal spiller i japan / asien vil det løfte kursen væsentligt.Om det så koster 5000 Arbejdes pladser så er jeg fuldstændig neutral i det forhold.Det handlere ene og alene om hvad vi som ejere i den nuværende situation har mest ud af.
-
Jeg vil ikke acceptere Vestas ender hos en virksomhed der gnaver benene af or smidder skroget væk. Arbejdere skal behandles med respekt og have en løn der svarer til niveauet i nær miljøet. Ikke noget med løntrykker og elendige arbejdsforhold. Så er svaret nej uanset prisen.
-
Respekt men jeg deler ikke din holdning.For mig er det en investering som jeg som ejer forventer at bestyrelsen inden for lovens rammer varetager udelukkende med økonmi for øje.Alene af BN snakker om at Vestas skal forblive en dansk virksomhed på den danske børs er nok til at jeg
overvejer og give ham en olfert
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind