ikke stoppe her ! smut nu over 25
jamen så burde du jo netop forsøge at få noget fortjeneste ud af de udsving !
Skidt. Stor risiko for autosalg i morgen, nu når 25 er brudt?
Det gør jeg jo også kryler bare ikke day trayding.Men 5 års trayding
T
ror lige jeg røg ud i 10 års trading med Vestas.
Lukker nu. Tak for i dag. Det har været hyggeligt.
jeg fatter det bare ikke ! du sidder her jo alligevel så hvorfor ikke lave lidt penge som "tidsfordriv"
Hej Doodha-Små pauser med giraferne-Gør at de smager extra godt når man så er klar igen.Og tillykke med helbredet.:-)
Kryler ikke skælde mig sådan ud jeg-Jeg har bare ikke dine evner.:-)
det kræer sku da ingen evner ! bare lidt opmærksomhed
jeg skælder ikke ud ( det er jo dine penge og ikke mine ! ) men når det nu er "så nemt" så bør man vel " gøre noget "
Det skal man nødvendigvis heller ikke Pete.Men det virker for mig.Jeg drikker enten det jeg har lyst til ( og det er meget
)Eller ingen ting.
pete man er vel nødt til at være ærdu nå man skal ned med flaskerne ellers bliver der for mange der ikke "går i automaten"
Men kryler kunne du så ikke stille op som finans minister og så Day trade med skatte pengene-Jeg mener så ville vi jo få skat
tilbage alle sammen.:-)
Jeg har ingen tomme flasker-Dem får naboens
børn-Det er nogen meget glade børn
Ja det bliver ikke vestas der giver gaver under træet i år
Det har jeg prøver en gang-Det var ikke populært
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind