Aktiesnakken — November 2012
-
Nej, det er jeg ikke. For mig bliver det først slemt nu. Prisen gør at mange kan deltage, og vi er tættere på turnaround. Der vil være rigtig mange af de store der vil købe i 18 til 25 og vil takke ja til f.eks. 35. Fed profit og de store er ligeglade med pladderfølelser om DK, arbejdspladser m.m.
-
Nu er vi,tak være et l....regnskab,nede og tester bunden fra tidligere i år,det havde jeg sgu ikke troet...!
-
Boblen vil briste.
-
Jeg synes stadig det er ufatteligt at her ,en og en halv måned inden årets slut,kan de IKKE guide deres cashflow korrekt,det er det der spøger,de må da få styr på det,please ??
-
Jeg kan ikke se nogen anden fornuftig forklaring og bmo kan have ret i sit fiskecenarie.
-
Mif er til afhøring
-
Nåh-ja cykling,han behøver bare lidt kalenderændring så er der overskud !
-
Han skal nok finde en forklaring
-
Nemlig,korrekt oplysning er det vi har savnet,lææænge...!
-
Så hellere lidt mere konservative udmeldinger,end de hele tiden fejlagtige vi har set nu,hellere en opjustering end endnu en nedjustering
-
Hvorfor melde ud om 1 mia i positivt cashflow,om markedssiyuationen betinger et negativt flow,det kan da ikke ske over en dag ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind