Aktiesnakken — November 2012
-
Dit initiativ er prisværdigt men uden realitet. Foreninegen Vestas Shareholders har jhævnligt kontakt med Vestas IR under fortrolighed, hvilket betyder at der ikke refereres om samtalen til vore medlemmer, men vi får en vis grad af informationer. Vi blev også inviteret til Kapitalsmarkedsdagen, ligesom vi er inviteret til at besøge Vestas herudover. Vi skaffer os også informationer ved kontakt til 12 % af aktiekapitalen i Vestas, som tilsyneladende har samme opfattelse af Vestas situation som os
-
Da han ringede til mig, kunne min kone ikke lade være med at grine, jeg var ved at knækkes, han har lavet vedtægter og han mente de var de endelige og jeg blev ved med at gøre opmærksom på at de skulle op på den stiftende generalforsamling, som i øvrigt aldrig blev varslet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind