Aktiesnakken — November 2012
-
Finansloven blev rød...http://politiken.dk/politik/ECE1809205/regeringen-og-enhedslisten-er-enige-om-finansloven/
-
det er et erhverv hvor man godt vil være mellemleder. Iøjeblikket er jeg kun fagchef bob.
-
Corydon: »Jeg synes, at finansloven er socialt afbalanceret på en dansk måde«, siger han.
-
pimp and dump lyder som nogen jeg kender dog
-
nej jeg har ikke været så heldig endnu. Men det lyder jo som i de gode gamle dage hvor vi havde ukrainske piger der sponsorerede endeløse debatindlæg om valueinvestering
-
(pi)mp invest
-
hvis I mener Ole Hingelberg fra Nordea Private Banking, så må jeg sige at han holder sig godt
-
men I ved jo godt at google kender jer godt....
-
Hola Pete Jeg kan ikke forstå ( ja ja der er meget jeg ikke forstår ) Hvorfor Vagn ikke deltager positivt i forsøget på QA Han kunne så som repræsentant for VS stille spørgsmål og skabe interesse for VS.Nu træder han bare folk over tær
ene igen.Det vinder han da intet ved -
Jeg forestiller mig lidt naivt måske.At netop det forhold at der PT er så stor mistillid til Vestas i pressen.Kunne være en medvirkende årsag til at de kunne overveje og møde nogen af bonderøvs aktionærerne på den her facon-Og i bund og grund er det jo bare ordinær investor pleje vi taler om.Så hvorfor ikke gøre forsøget og det vil da
være en fed event på et aktie forum.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind