Aktiesnakken — November 2012
-
de helt rigtig forbindelser kan ofte gøre underværker
-
ja de har 3 år mere til at få leveret de 1500mw. not great
-
hvis så bare det havde fulgt med en ny ramme på 1500mw hvor der så var lidt left overs fra den gamle ramme
-
men når ikke man har valgt at lave en sådan nu så tolker jeg det som at de fremadrettet ikke ønsker at benytte sig af vestas møller i så vid en udstrækning. i hvert fald for den kommende periode
-
så pete hvis du har en var forbindelse til nogle af dem med meget dybe lommer dernede så synes jeg da måske du skal give det et forsøg. Du vil selv kunne tjene en ikke uanseelig sum på at broke en sådan aftale.....
-
varm
-
doodha det er som jeg skriver. de har ikke udnyttet alle 1500mw og har nu indtil 2015 til at udnytte resten
-
do it pete!
-
men her og nu kan de kun lave en 10%. og det giver alt alt for lidt
-
elelrs så skal det være en finnansiel partner på offshore området. Der kan de komme til at skyde mere ind
-
og hvis nu det er nogen med RIGTIG dybe lommer så kan de jo i princippet tilbyde udvalgte vestas kunder måske et lån på xx procent af et projekts værdi. Ikke det fulde beløb. de skal stadig ud til bankerne
-
men nok til det gør det ekstra interessant at lave en deal med vestas
-
og samtidigt kan saudi tjene en god skilling på at finansiere vindmølle projekter
-
jeg vil godt agere partner in crime med dig

-
potato/potato

-
Meget stille
-
Hola Pete Tak for forsvaret-Jeg tænker lidt at hvis projektet skal lykke så er det måske en ide og lægge link til Tråden ud på andre investor site-Vil du lægge det på EI-Det vil nok i nogens øjne virke lidt som noget de lige skal tænke lidt over.Men måske det er en kvalitet i sig selv-Hvis der i øvrigt er nogen der har viden om andre sites så send link videre.Alting starter ikke fra bunden , men nogen gange er det ,det der skal til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind