Nogen køber en bank og et fly selskab for og komme af med deres penge.Nogen køber Vestas det er mere sikkert.men lige nu tror jeg man skal holde sig fra den hvis man vil tabe penge.Men kunne risikere at skidtet steg til 35.:-)
Nu cykler jeg lige 300gr af så der plads til anden i aften.Så Pete få lige Vestas i grønt mens jeg er væk-Det er ikke et forslag-Men en ordre-Kom i ga
ng.
Alle er efterhånden så opgivende omkring Vestas af det er ved og blive en selv opfyldende profeti-Og dem der har sagt sælg siden kurs 250 begynder og skrive om at det er ved og være tiden og gå ind igen-Så jeg bliver og håber i har lige så meget ret som da i sagde sælg for 2 år
siden.
Hahaha Ikke i tusinde år om du kan bilde mig ind af du sætter til med vilje.Hvis du tør
gå ind i Vestas-Så tør jeg også blive.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.