Aktiesnakken — November 2012
-
præcis Bob
-
men det cashflow er fucked. Du kan ikke læse deres regnskaber og forudsige noget som helst. Du smider bare en hail mary million ned af banen til Ditlev med 3x15 på ryggen
-
Enig aka Vestas har skalleret forkert i forhold til 2013. Det er gynger og karruseller at skallere korrekt. Jeg tror Vestas har vindmøllerne som kan producere den optimale energi verden har og vil få brug for.
-
ja. men de leger altså hårdt med aktionærernes værdier. Det covenants crap er no laughing matter det er ikke 2006 længere. Bankerne er ISKOLDE
-
De har selv røven på komedie
-
Hvor går alle de penge hen? Wtf? sidder de på et bjerg af stål?
-
Det er rigtigt at de er lidt fucked up, sidste år var der også forskydning og når så årsregnskab kom havde " uventede " problemer pludselig ædt op det hele,plus lidt til og det virker som smme sang omigen ;-(
-
ja men se lige hvad de gjorde med H+H og Torm. To hæderkronede danske industrifirmaer. De blev slagtet
-
bankerne tager sig godt betalt.
-
too big too fail my ass.
-
covenants historien kan blive grim. tænk lige på 2013 igen
-
Det ender med der kun er hedge fonde at investere i. Alle fabrikker er lukkede på grund af short.
-
Vws er ikke lukket. Det er korrekt.
-
Slip så de Vestas og få dig en god nattesøvn cykl
-
Og Nordsjælland får tæsk ,så noget er ikke af lave !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind