Aktiesnakken — November 2012
-
x-D
-
Hvordn kan en emission hjælpe Vestas.
-
den var god
-
de skal ud og hente penge snart. Løber obligationerne ikke ud i 2014
-
når jeg hører ordet covenants så tænker jeg altid på @
torm.co -
@torm.co
-
som Iøvrigt stadig trader skævt
-
se på hvad bankerne gjorde i Torm
-
selv kunderne sidder på aktier der idag

-
og så sidder bankerne på resten. Tilbage er 10% til aktionærerne. Og gælden er der stadig
-
tilbagebetaling er bare udskudt. Det må være årtiets dårligste restrukturering. Nå nej N.E. nåede jo også lige amagerbanken
-
jeg er med på at købe i emission måske. Men jeg vil helst ud af 2013. Glem ikke at de går ind i deres værste år nu
-
Du er en x-D aka. Vestas henter pengene på salg af møller.
-
Stop lige Aka ? Torm laver et underskud på over 400 mio $ bare i år og har haft kæmpeunderskud i mange år ,så ingen sammenligninger der,tak ;-(
-
Jeg er de privates aktionærers 0:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind