ja midags køberne har vel opdaget at den ikke var billig alligevel
Spiller ingen trille om det blev
Obama eller Mitt
Vestas fortsætter jo alligevel med at fyre. Ned på 1600.
Men er det så ikke rimeligt og antage at der er lidt US interesser der også tolker som os og dermed er positive
de ser jo at der bliver lukket helt ned hos dem så hvorfor skulle kunne se optimistisk på Vws
Energi olie og Den alternative-Har fyldt lidt i valget-Så hvis du vil investere i en vinder-???
ja jeg skal jo bare gøre det modsatte af dig for at tjene penge så det bliver jeg da bare ved med
Det var ikke noget dårligt argument-Der er så lige det ved det at hvor har jeg pengene fra
men jeg smutter nu ( der sker jo ikke så meget forløbigt så skal lige regne lidt på sagen )
cykling det er jo det med at "forelske" sig i en aktie der er farligt ! ( er smuttet nu hej )
og hvad sejre i det lange løb.:-)
så er der 3,54
tilbage inden den går i plus
Kunne vi ikke få den Norske Oliefond på banen-De er lidt frelste de nordmænd-Og her kan gøres en god gerning
Går den alligevel i 50 i dag så slipper jeg altså lidt Vestas.
det vil i så tilfælde kræve et mirakel-Men det er også før set
Hvis Vestas offentlig gør at Vatikanet er indtrådt i ejerkredsen og Paven får en bestyrelses Post.Så ja så går vi over de 50 i dag
de skal da bare lufte en køber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind