selv bankerne er ikke så ublu !
og dog det er de jo
Jamen da ikke i udligning kun i afregning samt tilskud til etablering
og tilskudet til etablering er jo småpenge
det er jo mindre end momsen !
kan vi ikke nøjes med og konstatere at det er fint med sol men at tilskud og afregning ikke skal være så gode at det er ude af
propertioner.
hvor ser du et "tilskud" med en aregning på kun 40-60 øre ?
Hammerslag er nu i Allinge det vil jeg se incl sol fanger.:-)
som så EL selskabet sælger videre for 2,30 ?
ja det havde jeg glemt hej
Godt du har solceller. Det gør at du ikke er med til at forurene denne verden. Du leverer måske endda forureningsfri el til andre. Det glæder mig.
Solceller solfanger og medejer af vindmøller så jo det er ikke mig der sviner til
Cykling hvad syntes du om udsigten i Sandkås ( ca 700m fra mig )
jeg undrer mig dog over det fra Chr for det er ca 6-7 år siden at Jan var forpakter på kroen derovere så det må være "arkivet" som der er hentet fra
Er der noget med at du dagligt shorter Vestas kryl. Det opfatter jeg som forurening. Jeg kalder det destruktiv værdiskaber.
'
hvis der ikke var nogen der skabte et fald så var der jo intet at shorte så skudt forbi !
det er klart ledelsen der er skyld i at Vestas falder ! havde de passet deres arbejde så var der ikke en der kunne shorte dem !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind