Aktiesnakken — November 2012
-
Q3 er interessant i forhold til det Vestes melder ud om Q4 og frem. Holder det Vestas siger. Der skulle jo gerne komme nogle $ hjem med et hæsblæsend 2012.
-
Forventer de at kunne færdigøre projekter inden deadline for tilskud og regnskab er det jeg vil lytte efter.
-
Hvis nogen skulle havde glemt hvad bestyrelses formanden arbejder med.–http://www.business.dk/portraet/vestas-formand-mangler-en-ejer-at-tale-med
-
DET HER ER DEN PRIMÆRE OPGAVE,
»Så nej, jeg føler mig ikke presset af aktiekursen, men jeg føler mig presset af behovet for et strategiskifte på grund af de markante ændringer på markedet. Vi har alt for høje omkostninger, og vi skal have udnyttet vores kapacitet meget bedre. Præcis som alle de andre aktører på markedet.« -
Fortalte Nordberg
-
75% af Vestas aktionærene vil gerne have aktien op. Der er bare nogen der skal købe.
-
Der skal nok lidt lokkemad frem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind