Aktiesnakken — November 2012
-
Hvad er det el medlemskab på (pi) koster aka. Det er sgu godt at møde konstruktiv dialog, men skal det koste noget.
-
69.- om måneden eller 599 om året
-
Garanterer du for konstruktivitet
. -
nej der er visse ting jeg ikke er herre, men vores debatkultur har vi jo skabt i fællesskab på (pi) Det er lykkedes godt. Vi ønsker fortsat at udvikle sitet så det bliver helt igennem uimodståeligt at blive medlem
-
herre over....skulle der stå
-
men vi investerer jo i aktiv moderation som nogle af de eneste, hvis ikke de eneste
-
aktiv moderation. Den er ny. Er det et mode fænomen. Konstruktivitet er næsten uimodståelig.
-
vi har gjort det i næsten 5 år. Vi var de første ihvertfald. Den del har vi godt styr på. Jeg ønsker at vi hele tiden udvikler vores service til at blive bedre. Jeg har ihvertfald et par samarbejder på bedding der gerne skulle pege i den retning
-
Jeg har lidt svært ved at betale Xkr. for noget(aktiv moderation) jeg finder naturligt. Jeg bliver nærmest nødt til selv at tage betaling for det, når det er sådan en sjælden vare.
-
nåh på den måde. Du kan læse om hvad der er med i plus produktet på siden. Aktiv moderation er ikke en del af det

-
så det for man med uanset om man betaler eller ej
-
Sådan. Jeg elsker de gratis glæder.
-
det er lidt ligesom med vind
-
Du er bare god.
-
Den kø har været længere, men tak skal du have

-
Alt går op og ned, men så kommer det op igen.
-
det er så sandt. Og jeg tror iøvrigt mine aktier på mange måder er på vej op

-
det går godt. vi har mange ting i gang
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind