Aktiesnakken — November 2012
-
cykling linket virker ikke
-
Her GWEC prognose for 2011-2016. 2013 ser værst ud med en nedgang i produktionen på 0,4% og så går det ellers opad. Vestas har mål på 5GW i 2013 så deres estimater ser ok ud.
Se vedhæftede fil på debatten. -
The Danish company, hit hard by the economic downturn and uncertainty over the U.S. wind production tax credit, reported late Wednesday it would close all three R&D offices in the United States in the next three to six months, resulting in a loss of 85 more jobs. http://www.mywindsornow.com/news/3072096-113/vestas-company-plant-asdg
-
Resultatet er lavere omkostninger. Det der kan bekymre er om Vestas fortsat har udviklings-resurser nok til at søge patenter og skabe bedre møller til 2020.
-
Puha nu ser det ud til at vi er kommet i gennem søndagen uden at Vestas har haft behov for og komme med extra ordinære meddelelser.Nu kan det da kun blive stort.:-)
-
Jeg tror faktisk at vi er så langt ude i mistillid.At hvis bare Vestas melder som de har lovet.Vil det blive opfatter mega positivt.Jeg aner bare ikke en dyt om hvad der kommer på onsdag.Men det ser vi på.
-
Godt at læse om din ærlighed kryl. Til orientering sidder jeg med flere Vestas end jeg nogensinde har haft og der er lavet plads til flere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)