Aktiesnakken — November 2012
-
Nu gir jeg altså snart de hedgefond nogle smæk over fingrene.
-
realtid kører
-
Men har de store fonde ikke allerede haft adgang til meget af den information? Der findes jo dataexplorer.com, som tracker antal udlånte aktier. det nye er vel bare at man kan se hvem der shorter.
-
Pete jeg er bare destruktiv værdiskaber over for short handel. Det er vel ok.
-
Jeg har svært ved at se det som andet end en gabestok. I tilfældet med vestas har der jo ikke været tvivl om at der er nogle store fonde der ligger short, det kunne man jo se på aktiviteten hos bl.a. MLI. Når mere end 17% af aktierne er udlånt til short, så er det hverken naboen, brugsuddeleren eller Pete (al respekt for pete's pengetank) der alene står bag.
-
Jeg køber og holder Vestas fordi der er værdier i selskabet og fordi der er energibehov i verden.
-
Tror du de putter det hele in i Vestas short.:-)
-
Godt at vide hvem der er sorteper.
-
Drøm du bare videre pete
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
we are (bull)