Aktiesnakken — September 2012
-
Jo men jeg syntes bare at jeg skylder det samfund som gav mig mulighederne for og tjene en fornuftig skilling og bidrage med det jeg nu kan.Ud over det så er jeg af den overbevisning af de bredeste skuldre skal bære det tungeste læs.Sådan er jeg opdraget og det er ikke og ændre på.
-
De fjolser (politikerne) er rent faktisk årsag til at det danske samfund og andre samfund med politikere er som der er.
-
Jeg nyder at der sådan ca er lige uddannelses muligheder for alle.Et lige sådan ca sundheds system.3 parts forhandlinger på arbejdes markedet.Det betyder dog ikke at jeg ind imellem ikke er træt af det mere og mere adfærds
regulerende samfund som vi har. -
Alternativer er anarki eller diktatur.
-
Ingen skriver en check undtaget til signe egne. Derfor er politik og politikere vigtig(e).
-
Jeg giver ikke noget til nogen organisationer. Det er et fælles ansvar (politisk). Der står jo meget i aviserne!!!!!
-
Hvad er der galt med arabere.
-
Så søt dig i lederstolen, hvis du altså kan få stemmerne til det.
-
Hvad er det for nogen de ikke vil have.
-
Shia er det en form for diktatorer.
-
Så må det vøre diktator eller arveligt bestemte magtfaktorer der styrer deres tanker. Ok så bliver der noget for de danske pædagoger at lave.
-
Er de alle sådan eller kan vi risikere der kommer nogen anderledes tænkende.
-
Der findes masser af arbejdspladser i Danmark der vil være henrykte for sådan nogle arbejdere.
-
Jeg nyder også bare min have og børn, børnebørn der kommer.
-
Enig.
-
Der er kun dig der kan ændre på det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind