Aktiesnakken — September 2012
-
tvivlen er fornuftens nådegave
-
men husk den går begge veje

-

-
men indtil næste kvartalsregnskab eller en deal så kan det gå hvilken vej det skal være
-
jeg har det ok med at vi ikke er enige. Og jeg synes vi sidder med hver vores perspektiv problemerne (for en selv) kommer for alvor først når man lukker de andre perspektiver ude
-
på den lange bane vil det være det fundamentale i vestas der vil få selskabets værdi til at vokse. Intet andet
-
jeg synes vi ved 3 ting om vestas måske 4. 1. De går med underskud 2. De har problemer med deres bankforbindelser 3.De går ind i 2013 som de selv har sagt bliver meget svært 4.Deres cashflow er kritisk (dette ved vi måske ikke - q3 giver svaret)
-
Credit Suisse køber jo for mange forskellige.
-
Det synes jeg både vestas værdi og dens volatilitet afspejler. På den måde er mr. market jo skarp nok
-
Så markedet er nervøst for at der måske kommer en emission i Vestas. Det er egentligt en ok frygt at have
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind