på hussum turen var vi 3 bla trold.Der talte om vestas muligheder for sale og lease back.Vestas har som jeg læser det aktiver for 2 milliarder Euro i bygninger / og andet.Specifikt ved jeg at de ejer alle deres trucks selv.Der kan ligge et kæmpe potentiale i det frem for en emission.Jeg syntes ikke af deres regnskab og kunne læse
de store leasing forpligtigelser.
Cykling du ( i ) er inde på noget som vores "pengemand" i 10 banden også har talt om ! der vil være mulighed for at "bortsælge" store dele til et datterselskab og så "lease" derefter !
Deres kapital bindinger er umiddelbart meget store og ganske unødvendige.Og man laver da ikke en emission i dette kurs leje.Når man har relativt let han ved og rejse 500mil euro på den anden
måde ?
Det er komplet åndssvagt ikke udnytte disse muligheder.Man betaler sgu da ikke en truck kontant og man ejer heller ikke sine bygninger, når man har brug for arbejde
s kapital
Vestas havde en kredit ramme på 1.3 milliarder euro som var betinget af ????.De betingelser er ikke opfyldt, men bliver det.Og jeg kan sagtens se en negativ
bankmand for mig.Jeg har mødt mange af dem
Det er rigtigt Kryler.Men så er mit argument bare at inden man sælger ud af arve sølvet .Så er der mange likvidere der kan frigøres
nu hvor situationen er en anden.
ja det er vi to faktisk enige om ! men tilsyneladende er DE stadig forhippet på at køre med"fuld skrue" og derfor er det nødvendigt med en indsprøjtning ( vi ved jo heller ikke om han har regnet en extre kapital med fra et frasalg som du beskriver ! )
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.