Aktiesnakken — September 2012
-
det ser ikke sådan ud nej. Jamen så blander jeg mig udenom.
-
det går godt rth. Sidder med en kop the og lytter til mozart efter endnu en lang dag i ProInvestors maskinrum. Vi har lavet mange fede aktielister i denne uge og så får man arbejdsglæden igen

-
Med kynisme mener jeg at i ikke tror at der i verden er kræfter nok der vil en verden uden kul, gas og olie.Og i argumenter for at de billigste løsninger er dem der bliver valgt pga finans krise og markeds pris på energi.Det mener jeg er en kynisk betragtning der ikke tager højde for de politiske vinde og den folkelige opbakning der er til et bæredygtigt samfund.Incl Krylers faktiske handlinger som eksempel ( måske dog motiveret af tilskuds ordninger / egen kynisk holdning til krylers motiv )
-
ja

-
Cykling så nemt er det altså ikke det er ikke sort eller vidt ! jeg tror fuldt og helt på at alternativ energi er vejen frem men det kræver sku andet en flotte taler af div politikere i ALLE lande ! det kræver ogs viljen til at lave den lovgivning og hvad der ellers skal til for at det bliver atraktivt med feks vindenergi ( Svend Augen havde fattet det )
-
som jeg har skrevet utallige gange så er jeg ikke "modstander " af Vestas tvært imod ! men når det kommer til at tjene penge ja så er jeg nødt til at være"kynisk" da det er mine penge det handler om og derfor er realisme vigtigt ! men som du sikkert har set så har jeg jo den sidste tid jo tjent mest på "opturene" og mindre på shortene

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind