Aktiesnakken — September 2012
-
Han er i øvrigt en meget vidende mand lige som dig Pete. Og for den sags skyld Kryler.Men lige som dig er han realist og lidt kynisk i sit syn på gasen og de fosile brændstoffer og deres berettigelse i forhold til vind og sol.Egentlig synd når i ellers er så behagelige på mange andre områder.
-
lol - jeg prøver såmænd bare at være realist , men det kan til tider være svært at være det , uden at fornærme opportunister . Jeg er ikke typen der hopper feks. på DE´s vilde visioner og det er faktisk grunden til at jeg ikke i dag sidder i stor gæld . Det kunne være gået forfærdeligt galt , hvis jeg havde satset hele opsparingen på DE´s vilde planer og var rejst på ferie i et par uger . Det glemmer jeg aldrig .
-
Et hårdt verdens syn med mange års erfaring i at pengene / kapitalen altid vinder.Har gjort dig kynisk og realistisk i dit eget billed.Der for kan man jo godt være et ok menneske.Men med hensyn til vindenergien er det en mega fejl og en af de få gange i dit liv hvor du i kommercielt øjemed har ta
get helt fejl. -
jeg er snart double bull vestas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind