Aktiesnakken — September 2012
-
jeg tabte for laaang tid siden 10k på Vws da jeg lyttede til en bankrådgiver ! men det var dog gode lærepenge så skidt med det ! tilgengæld var jeg mega heldig at komme med på hele turen op til næsten 700 ( og det samme i Norden ) og faktisk kun fordi der skulle bruges penge til et huskøb gik jeg ud lige der

-
-
Golf Du er nødt til og stramme lidt op på din Vestas Chat.Kryler og Pete har indgået en pagt hvor de konkurrere om være så negative som overhovedet muligt med hensyn til Vestas.De vil begge to påberåbe sig at deres vinkel og analyser blot er et udtryk for en nuanceret tilgang.Det passer bare ikke. De er ren dyrkede djævlens advokater betalt i rigeligt mål af kinesiske og japanske stråmænd.Vågn op Golf og håndter disse negative landsforrædere.Send dem med det næste fly til Hong Kong.
-
8 15 bliver jeg hentet http://www.business.dk/green/robotter-gaar-amok-i-vestas-handel
-
Der lægges brænde på igen http://www.business.dk/global/japanske-virksomheder-holder-oeje-med-danmark
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
! ( men det skal være en retur om 14 dage !