Kryler i morgen når de passere 5% grænsen så kan du ikke nå og sætte short.Men har det sidste stykke tid overvejet og prøve din strategi på Maersk den ser stabil ud 37000 / 42000
Ja det kunne godt være det vil virke i Mærsk men jeg syntes udsvingene er for små ! jeg har forsøgt lidt i FLS og der går det nogenlunde godt ( før i tiden var Norden den foretrukne )
Farvel og tak for i dag.Skal ud og spille mit ynglings spil i golf.Vi springer de første 18 huller over og går direkte til hul 19.Og i morgen slipper i helt for mig.Jeg skal ned og ruske op i vestas i Hussum.Adios
ja vi har sku fået nogle "høvl" siden 700 jeg blev da flere gange angrebet og kaldt det utroligeste da jeg gentagende gange skrev hvad senariet ville blive ( og så blev det enda værre !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.