Aktiesnakken — September 2012
-
Vindenergi: Ledig kapacitet hos kinesiske producenter
19-sep-2012
De kinesiske producenter af vindmølleudstyr har haft op mod 40 pct. ledig produktionskapacitet i år. Det skriver China Business News onsdag efter en undersøgelse fra China Association of Resource Comprehensive Utilization.
Af undersøgelsen fremgår det, at årsagen er overkapacitet i branchen. Undersøgelsen melder desuden om konkurrence på priserne, som har presset profitmarginerne.
/ritzau/FINANS -
jeg bliver ikke ligefram glad når jeg læser om at der PT ikke er nogen indenfor vind som har noget at lave eller tjener penge ! ( men det er som jeg har skrevet før , alternativ energi er desværre det første der ikke smides penge i , men nærmest det sidste !
-
siemens fyrer i us ...http://www.windpowermonthly.com/news/rss/1150703/Siemens-lay-off-615-US/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind