Aktiesnakken — September 2012
-
Saudi-Arabien kan løbe tør for eksportolie i 2030
En rapport fra Citigroup forudser, at Saudi-Arabien kan løbe tør for olie til eksport i 2030, og det vækker ekstra bekymring for stigende oliepriser. Det skriver Daily Telegraph.
(shippingwatch.dk)
-
ja jeg ser det som de tror på stoffet og har set en mulighed for at forbedre indtjenings potentialet
-
cykling det er ikke olie men gas vindmøllerne konkurree med
-
nå har lige nogle andre ting på programmet. Tak for snakken
-
JA, verden er grådig, skide være med om "Fracking Tied to Unusual Rise in Earthquakes in U.S." http://www.bloomberg.com/news/2012-04-12/earthquake-outbreak-in-central-u-s-tied-to-drilling-wastewater.html
-
og den her: http://www.youtube.com/watch?v=Zy_GHd4bYNQ
-
Alt hvad der er forgængeligt og midlertidigt er en trussel mod balance.De eneste der har modsat rettede interesser er dem der sidder på olie og gas.Og de vinde ikke dette kapløb.Der til er verdens samlede interesse i det modsatte for stor.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Godnat