Aktiesnakken — September 2012
-
Jeres eller måske mit problem er at i begrunder de manglende vækst muligheder i økonomi.Nu spørger jeg igen hvad er det lige der på trods af jeres mangel på penge synspunkter er sket de sidste 2 år i Tyskland schweits og nu Japan og til dels Frankrig
-
Jamen det er da et ok synspunkt.Men det ændre da ikke ved at branchen ikke er på vej i kælderen.Om så det bliver track record
eller pris må vi jo så vente og se. -
ja billig shalegas er komemt for at blive. Obama har lige lovet var det 100.000 eller 1 mio nye gas job. Tror faktisk det var 1 mio
-
der er gas nok til de næste 100+ år. Olien derimod synes der at være større udfordringer med at få til at række så langt frem
-
men i forhold til vindmøller er det gas der er konkurrenten og ikke olie
-
leoloo det viser at lundbeck tror på stoffet. De har valgt at betale nogle penge upfront for at reducere royalties til biotie.
-
så hvis stoffet bliver en succes så bliver det en bedre forretning for lundbeck
-
Saudi-Arabien kan løbe tør for eksportolie i 2030
En rapport fra Citigroup forudser, at Saudi-Arabien kan løbe tør for olie til eksport i 2030, og det vækker ekstra bekymring for stigende oliepriser. Det skriver Daily Telegraph.
(shippingwatch.dk)
-
ja jeg ser det som de tror på stoffet og har set en mulighed for at forbedre indtjenings potentialet
-
cykling det er ikke olie men gas vindmøllerne konkurree med
-
nå har lige nogle andre ting på programmet. Tak for snakken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)