Man skal huske at mange af de ordre der underskrives i disse år er med selvskaber der ikke selv er gode til at skaffe gunstige lån og derfor er det for dem vigtigt med en god kredit/ finansering gennem leverandør og der har Vws nu problemer !
og nu er Vws jo også blevet nødt til at kræve forudbetaling ! det skal nok vise sig at det ikke er så tosset enda men der er så heller ingen tvivl om at det koster på "ordresiden"
jeg foretrækker dog også at de "får betaling" og ikke skal slås for at få betaling fra selskaber som ikke kører for godt ( eller er utilfreds med vekselkurs osv )
Hvis ellers de større spillere på baggrund af Japan og MHI situationen har gjort op med sig selv at der er risikon / muligheder i
casen.Så skal vi op om lidt igen.
Det er vel meget naturligt at nogen oven på stigningen i går.Tager deres gevinst hjem.Når det så er overstået måske ved
omsætning 2 mill.Så køre vi op igen.
Det er jo ikke sådan af bunden er røget ud det foregår stille og roligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.