Aktiesnakken — September 2012
-
hvis tingene trækker ud vil jeg ikke blive overrasket over hvis vi kommer under 30 igen. Og måske endda en helt del lavere. Det ser værre ud end hvad jeg oprindeligt antog
-
Med den ringe ordrehøst,og udeblivne aftaler om støøteordninger,så ser det vel meget sort ud ,længe fremover,der skal vel så virkelig skæres ind til benet,meget hårdere end tidligere antaget.ellers bliver der bragende underskud
-
Vi kommer til at se yderliger cost cutting.....
-
er spændt på den 3/10
-
jeg har lidt lyst til double bull
-
hvordan har I andre det?
-
Der kommer ikke noget bud nu ? Hvem vil øge kapaciteten når der er for mange om ordrerne,nej der skal spares og findes kapital til at overleve videre,det bliver så ikke bedre af usikkerheden i Brasilien ? Hvem får finansieret og hvem får ikke ?
-
jeg tror den skal længere ned aka. Hvad skal få den til at stige bortset fra en aftale?
-
altså på den helt korte bane
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
den der ler sidst ler bedst