Aktiesnakken — September 2012
-
Hvad man skal mene om det Pete skriver om de mange Vws kan jo sådan set være ligegyldigt ( om det er en joke han fyrer af eller hvad ! ) tidligere har vi set gode konstruktive "skriv" og det kommer vi nok til igen ! og det er for mig det vigtigeste !
-
Det er lige som det der er det spændende.Hvorfor er Pete væk hvorfor vil han ikke længere være med.Nuvel at vi ikke lige frem sidder på første række, men det har vi da aldrig gjort.Hvad er det Pete vil når han den ene dag snakker med hvem som helst om hvad som helst.Og nu
er væk -
Jeg kan forøvrigt fortælle at som pensionist er Bornholm bare sagen ! ingen stes og jag , tingene tar den tid de skal tage og der er en skøn natur som ikke findes andre steder i DK faktisk hele norden på denne lille plet , fra sand til sandsten ,skiffer til det flotteste granit i alle farven og former , fra det flade i syd til det dramatiske klipper i nord ( kan varmt anbefales og så findes der mange gode billige huse ! )
-
-
Ja det er til dels det sagen drejer som.Pete kommer med et udsagn som måske er lidt svært og accepter.Han skriver at han har lånt 3 mil vestas aktier.Vi er så nogen der stiller spørgsmålstegn ved Pete.Dette afvises så af Aka og trold.Der er dog ikke det samme som at de siger at Pete i det her tilfælde taler sandt.Min de insinuere at det kan være san
dt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så helt uden for "lov og ret" har jeg ikke altid været