Aktiesnakken — September 2012
-
Det var så den nedtur depotet er fyldt. Så fremad igen.
-
Det er så ærgeligt du ikke sidder i Grenå.
-
Nej Godt. For så ville du jo ærge dig.
-
Ærger dig i Grenå og glæder dig et andet sted. Det er en svær opgave.
-
De hvisser er da også svære at forstå.
-
Vi i hvad nu har jeg fået ristet mine boller i 2 år.Så de nu er tæt på intim barberet.Troede efterhånden på 100% tab.Nu kommer de dejlige japser eller og kinesere så og redder mig på målstregen.Enten så mit tab bliver begrænset og måske endda med en lille gevinst.Der ingen tudekiks nu. Vi er satme heldige hvis vi slippe godt fra det her.Men der er kun en og takke og det er ikke DE.Den eneste ansvarlige kan ses i et spejl
-
ja - meget enig . Derfor stoppede jeg også med at handle med Vestas aktien , da jeg ikke havde tillid til manden mere . Min bullshitdetektor reddede mig fra , at miste penge på idioten(DE) . Hvis jeg naivt havde troet på DE´s storhedsvanvid , var jeg ruineret i dag . Jeg har ikke købt en Vestas aktie på denne side af 100 kr og har heller ingen planer om det , så længe DE er ansat i Vestas
-
Rolig cykl. Hår gror ud igen også selv om det er rykket ud med rod.
-
Det kom jeg sgu også til. Altså loool.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind