Aktiesnakken — Maj 2012
-
måske, kunne være spændende, har bare ikke fået sat mig til at læse om firmaet endnu, derfor jeg kun gik ind med det latterlige lille beløb, men kommer den op i 1,43 ja så har man jo lavet lidt lommepenge, men sætter mig ind i den i starten af næste uge, så kan det være man skal smide 50K ind i den
-
jeg har kun dem de jeg stoler 100% på ! og derfor ikke feks DDB som jeg ellers har haft i mange år ( dengang de gav udbytte ) men går da ind i flere når jeg igen er sikker på retningen på markedet og ja vi har en fælles portofølge i et dertil oprettet selskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind