Aktiesnakken — Maj 2012
-
men nu er 50 jo ikke særligt langt oppe så alt kan ske og derfor kan 50 sikkert også ske men nej der vil ikke være nogen logisk forklaring på det ! nu hvor det vel er blevet mere tydeliget ( som jeg snart har skrevet for længe ) at det går ret så dårligt og de ikke kommer til at tjene penge i lang tid så vil det da være ret ulogisk at den ligefram skulle stige ! men det er jo før set at så kommer der nogen falske rygter som aktionærene hopper på !
-
shorterne ( de store) er ret skrappe til at komme ud på et fald hvor volumen er stor og de er jo dygtige til at få"bolden til at rulle" så det vi før har set er mange gange en femmer ad gangen og så dyk igen og fem igen dyk osv men i teorien så ville en stigning på 10-20 % være mulig hvis alle short blev udløst på en gang ( så det sker selfølgelig aldrig )
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
