skuffet skuffet skuffet - håber de bliver ovetaget til krus 70-80 så jeg aldrig skal se på den aktie nogensinde igen - er virkelig skuffet.. men så kan man lære at investere i selskaber der giver undskud
ja men man håber jo hver gang at når der er indregnet så meget negativt at der så kommer noget positivt. Sker bare ikke. Vildt da jeg gik ind i kurs 89 var jeg rimelig sikker på det var et godt entry
selvom man kan sige der er ikke noget der peger på en drastisk vending...Som Trold siger sker der nok ikek noget godt for 2014 men håber stadig på det bliver godt efter q3
hvis den bare kan holde dagen ud idag over 44-45 er det 12% ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.