Aktiesnakken — April 2012
-
min logik siger mig, at de er så stærke, at vi kun kan se på, og lære, mens de får den i det niveau, hvor det må være ønskeligt at indfri shorts..
-
@ fill. Det er rigtigt,jeg undrer også hvorfor en aktie det ene øjeblik vurderes " lavt" og når så der ventes bud mener alle at den er så uerhørt meget mere værd,hvorpå den stiger ???
-
ja.. ganske fantastisk.. - mit entry i vws, det ligger i 30-40, ikke fordi jeg mener den kun er det værd, men fordi jeg mener at nogen vil kunne drage fordel, ved at få den derned, inden de skal tilbagekøbe... de "nogle" plejer at få deres vilje...

-
troede du den kom i 48, da den lå i 200?
-
Nej og heller ikke da den lå i 80,-
-
Nakskov, pas... aner ikke hvad der er klogt, men sålænge strategien er at lade den holde status quo på gode meddelelser, og sænke slagskibepå dårlige meddelelser, så er odds imod dig
-
Henrik ja... jeg er ganske enig, det er der mange der er, - men inden du kan core, skal du altså igennem forsvaret først
-
core/Score
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind