Aktiesnakken — April 2012
-
enig . Den med kineserne tror jeg ikke på . Hvis der skulle være bare en gran af sandhed i historien , tror jeg udelukkende det er kinesisk ønsketænkning . Hvis der skulle vise sig at være en ægte interesse , tror jeg vi ser andre aktører prøve at forhindre det . Op til regnskabet er den helt sikkert værd at købe - men jeg ville nok slippe den inden selve regnskabet
-
Jeg håber du får ret . SIEMENS VISER VESTAS VEJ TIL BEDRE INDTJENING
Siemens har formået at skabe sig en højere indtjening end danske Vestas primært på grund af en meget lav egenproduktion kombineret et med stor brug af underleverandører. Vestas melder ud, at man vil gå samme vej i et forsøg på også at øge indtjeningen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind